Impulso dieta

September 8, 2014
Kategorija: Dietos
0 7606 2
Impulso dieta

Lieknėjimo programa nėra tokia dieta, kurios laikantis per gana greitą laiką neteksite tam tikro skaičiaus kilogramų. Tai programa, kuri padės ne tik visam laikui pasiekti norimą kūno svorį, bet ir pakeis Jūsų mitybos įpročius. Vadinamoji impulso dieta trunka tris mėnesius, o šiuo laikotarpiu reikia laikytis žemiau straipsnyje pateikiamų nurodymų.

Žmonės yra skirstomi į du tipus: vieni energiją gauna iš angliavandenių, kiti – iš riebalų. Daugiau angliavandenių turi naudoti tie žmonės, kurių vegetacinė sistema yra žemo tipo, t.y., jie turi švarią odą, blyškios rožinės spalvos, sausą gleivinę. Šio tipo žmonės yra sėslūs ir gana ištvermingi, todėl gerai susitvarko su nuolatinėmis apkrovomis. Daugiau riebalų turi naudoti žmonės, kurių vegetacinė nervų sistema yra antro tipo, t.y., šių žmonių oda yra problemiška, plaukai yra linkę riebaluotis. Šio tipo žmonės dažnai turi padidėjusį prakaitavimą, ryškiai rožinės spalvos liežuvį ir jiems būdingas gausus seilėtekis. Šie žmonės greitai pavargsta, todėl jiems būtinos poilsio pertraukėlės.

BENDRI IMPULSO DIETOS PRINCIPAI:

  • vieno valgymo metu negalima maišyti paprastųjų ir sudėtingųjų angliavandenių;
  • valgyti reikia kas dvi valandas ir daryti vieną 10 val. trunkančią pertrauką (miegas);
  • arbatą ir kavą geriausia vartoti atskirai ir nemaišyti su maistu;
  • baltymus ir daržoves neturinčias daržoves galima valgyti neribojamai;
  • negalima maišyti gyvulinių ir augalinių riebalų.

IMPULSO DIETA ŽEMO TIPO ŽMONĖMS

Šio tipo žmonėms būtina iš ryto užvesti vegetacinę sistemą ir suteikti sau daugiau žvalumo, o tai padaryti galima angliavandenių pagalba. Nedideliais kiekiais naudinga gerti kavą ir arbatą, tačiau jeigu norite sulieknėti, Jums geriausia gerti žolelių arbatą ir negazuotą mineralinį vandenį. Vaisius ir daržoves galite valgyti tiek, kiek norisi, tačiau norint sulieknėti, geriausia valgyti ne tik citrusinius vaisius ir daržoves, bet ir rūgščius obuolius. Šiam tipui priskiriami žmonės dažnai jaučia poreikį riebiems, saldiems ir aštriems patiekalas, tačiau jais nereikia persistengti.

Lieknėjimo programa:

  • Ryte tuščiu skrandžiu suvalgykite gabalėlį cukraus.
  • Po valandos suvalgykite riekę duonos.
  • Po 2 val. suvalgykite 20 g. duonos su sviestu ir 30 g. sūrio su pomidoru.
  • Po 2 val. suvalgykite 20 g. suvalgykite vieną bananą arba obuolį.
  • Po 2 val. suvalgykite 80 g mėsos / žuvies / 1 kiaušinį, vieną bulvę / vieną arbatinį šaukštelį ryžių ir bet kokių daržovių, išskyrus pupas.
  • Po 2 val. suvalgykite du gabalėlius šokolado.
  • Po 2 val. išgerkite 200 ml (vieną stiklinę) pasukų.
  • Po 2 val. suvalgykite kelis rūgščius vaisius.

IMPULSO DIETA AUKŠTO TIPO ŽMONĖMS

Šio tipo žmonėms geriausia dieną pradėti nuo porcijos riebalų, todėl jiems idealiai tinka suvartoti arbatinį šaukštelį šalto spaudimo alyvuogių aliejaus, tačiau jo negalima nei užvalgyti, nei užgerti. Pajutis alkį, tačiau ne anksčiau kaip po valandos, galima išgerti žaliosios arbatos. Šiam tipui priskiriamiems žmonėms nebūtina vartoti vaisių, nes jie organizmą aprūpina reikiamais vitaminais ir mineralais iš daržovių. Šiems žmonėms pati naudingiausia daržovė yra avokadas, taip pat tiks moliūgas, griežtis ir ridikas.

Lieknėjimo programa:

  • Ryte tuščiu skrandžiu suvartokite vieną arbatinį šaukštelį augalinio aliejaus.
  • Praėjus 1-2 valandoms išgerkite puodelį žalios arbatos,
  • Po 2 val. suvalgykite vieną bananą / išgerkite 200 ml (vieną stiklinę) pasukų.
  • Po 2 val. suvalgykite  80 g virtos žuvies / mėsos / paukštienos / vieną kiaušinį, vieną nedidelę bulvę su lupenomis / vieną arbatinį šaukštelį ryžių ir bet kokių mėgstamų daržovių.
  • Po 2 val. išgerkite šiek tiek žaliosios arbatos.
  • Po 2 val. suvalgykite  didelę porciją salotų iš bet kokių mėgstamų daržovių.

KOKIUS PRODUKTUS VAROTI?

Angliavandeniai: cukrus, fruktozė (vaisiai ir sultys), pienas ir pieno produktai, turintys pieno cukraus (grietinė, grietinėlė, konservuotas pienas, pasukos, jogurtas, saldi varškė, naminis ir jaunas sūriai, kamamberas) grūdiniai produktai (makaronai, miltai, duona), kukurūzai, ryžiai ir bulvės.

Riebalai: sviestas, grietinėlė, augalinis aliejus, avokadas ir dešros.

Proteinai: pieno produktai, kurie beveik neturi pieno cukraus (varškė, mocarela, gorgonzola, brinza), kai kurie kietieji sūriai, liesa mėsa, kalakutienos arba vištienos krūtinėlė ir pupos.

Maišyti produktai: visų rūšių riešutai ir pupos, bananai, slyvos ir razinos – šie produktai valdomi atskirai.

Gėrimai: kava, juodoji ir žalioji arbata, kakava – šių gėrimų vartojimas laikomas atskiru valgymu.

Share
, , , , ,
Suliekneti.lt

View my other posts