Kalanetikos nauda

May 22, 2014
Kategorija: Kalanetika, Sportas
0 5648 0
Kalanetikos nauda

Moterys, kurios užsiima kalanetikos treniruotėmis, vienbalsiai teigia, kad jaučia kalanetikos naudą ne tik savo išorėje, bet ir viduje. Treniruočių metu gražėja kūno linijos ir kuriamos proporcingos kūno formos. Kalanetikos pratimai padeda tapti lankstesnėms ir grakštesnėmis, tuo pačiu gerėja ir mūsų laikysena.

Pratimai taip pat pagreitina medžiagų apykaitą, o ryškėjančios dailios kūno formos didina pasitikėjimą savimi ir skatina pakeisti žalingos mitybos įpročius. O ką kalbėti apie tai, kad sportuojant išsiskiria endorfinai – „laimės hormonai“, kurie priverčia jaustis laimingesnėmis! Juk žinote, kad laimingos moterys patiria kur kas mažiau streso, o tai reiškia, kad joms nereikia numalšinti neigiamų emocijų kaloringais ir riebiais pyragaičiais.

Kiekviena moteris nori kuo ilgiau išsaugoti savo grožį ir jaunystę, o kalanetika padeda pristabdyti organizmo senėjimo procesus. Treniruotės padeda mažinti cholesterolio kiekį kraujyje, druskų kaupimąsi sąnariuose bei sureguliuoti kraujospūdį ir pulsą. Užsiimant bet kokia fizine veikla, rekomenduojama gerti daug vandens, kadangi taip iš organizmo lengviau pašalinami toksinai.

Visos sportinės treniruotės sukelia nuovargį, tačiau vienos – malonų, kitos – ne. Nemalonus nuovargis gali ilgam atbaidyti nuo bet kokios fizinės veiklos. Po kalanetikos treniruotės jaučiamas malonus nuovargis, tačiau po kelių minučių jį pakeičia atsiradęs antras kvėpavimas. Organizmas tarsi atveria sau naujas galimybes ir leidžia kibti į tolimesnius darbus. Todėl, jeigu turite galimybę, užsiimkite kalanetikos treniruotėmis ankstyvais rytais prieš visus dienos darbus. Tuomet ne tik visai dienai pasikrausite teigiamų emocijų ir energijos, bet ir norėsis visą dieną vikriai sukiotis ištiesta nugara.

Kalanetikos pratimai taip pat gali tapti puikiu atsipalaidavimo būdu po varginančių dienos darbų ir rūpesčių. Visi treniruočių metu atliekami pratimai reikalauja susikaupimo ir koncentracijos į savo kūną. Kalanetikos treniruočių metu mokomasi taisyklingai kvėpuoti ir atpalaiduoti kūno raumenis.

Norinčioms kuo greičiau pasiekti teigiamų kūno pokyčių, rekomenduojama per savaitę valandos trukmės kalanetikos treniruotėmis užsiimti nuo keturių iki šešių kartų. Žinoma, tokio fizinio krūvio iš pradžių gali būti per daug, todėl nereikėtų kankinti savo organizmo ir treniruotis bent du kartus per savaitę. Dvi valandos trukmės treniruotės yra laikomas optimaliu krūviu, norint užtikrinti pakankamą fizinį aktyvumą. Šiuolaikinių moterų darbotvarkės neretai būna itin intensyvios, todėl rasti valandą laiko tik sau gali būti sunku. Tačiau kaalnetikos treneriai sutaria, kad geriau skirti pusvalandį kasdien ir treniruotis reguliariai, negu nesportuoti išvis.

Share
, ,
Suliekneti.lt

View my other posts